SofiesNaglar

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sofie Jonsson - 7 april 2011 22:26

Här kommer 1, bild på det jag fick!

Jag fick inte så mycket eftersom jag valde att

få det mesta till helgem eftersom min mormor kommer imorgon

och är här över helgen, då ska vi fira mer! ;D


Men det här fick jag utav min mamma och låtsaspappa

  

Det här är då KONAD! :D

Jag fick en dubbelsidig stämpeldyna och en skrapa.

2 st plattor, plattorna är nummer, M60 och M36 :)

Konad är en speciell nagelgrej, plattorna är alltså små urfrästa

metall detaljer, den ni ser mest av är M60 och på den har vi

4 st ''fulldesigner'' alltså som täcker hela nageln occh på M36

är det bara små detaljer som blommor och fjärilar.


Och av min syster fick jag 4 st sims 3 skivor.

Kvällsnöje, drömjobb, utomhuslyx och Medeltiden :)


som sagt får jag mer imorgon/lördag :D



Av Sofie Jonsson - 7 april 2011 21:58

Det börjar stiga på min bloggstatistik! :)

Även bloggrekord, alltså rekord i bloggtittar :)

7 st, jätte mycket *host*

Har bara gjort 2 inlägg också :)

Nu ska jag kolla på Big brother kommer nog lägga upp vad

jag har fått i present mellan pauserna :D



uppdatering, jag menade 7 st unika besökare ;D

.

Av Sofie Jonsson - 7 april 2011 16:47

Urch, eller nåt :O


Jag sitter här med min födelsedagspresent och jag vill så gärna visa er.

Så jag kommer snart visa mina födelsedagspresenter, som hör till naglar

då :)


Då kommer ni även få se mina naglar :)

Kommer troligtvis senare idag för nu ska jag äta! :D

Av Sofie Jonsson - 7 april 2011 09:49

Jag är sjuk, jätte ont i halsen.

Har ni nån rolig blogg som man kan läsa?

Kanske eran, det är bara att kommentera så kommer

jag kolla in den!


Det kommer bli dålig uppdatering, eftersom jag inte

orkar sitta vid datorn så mycket.


Ha det bäst! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards