SofiesNaglar

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Dagens SANT ELLER FALSKT

Av Sofie Jonsson - 4 april 2011 13:24

Jag tänkte börja med en grej tex visa visar dagens sminkning

jag tänkte börja med dagens sant eller falskt!

Mm, alltså jag säger en om naglar och så säger jag även ifall det är

sant eller falskt

 så  man kan ju kalla det att jag ''slår hål'' på myter ;D


När du har lösnaglar, växer inte dina riktiga naglar?

Det är falskt, har du lösnaglar/gelenaglar, så växer

dina riktiga naglar ändå! :D

Så oroa er inte, ni kan ha lösnaglar fast dina riktiga naglar växer.

Jag tipsar faktiskt även om dom här lösnaglarna som jag köpte!

  

Det är kort modell och dom sitter stenhårt och är perfekt passform för mina

naglar, kan ju inte säga ifall dom sitter bra på dina naglar men det tror jag! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hej

Av Sofie Jonsson - 24 april 2011 00:40

Hej, jag har märkt att några fortfarande kollar på min blogg här.. Så jag vill bara säga att nikan följa mig på sofiesnaglar.blogg.se där uppdaterar jag oftare :) ...

..

Av Sofie Jonsson - 11 april 2011 17:02

Som sagt så lever min blogg vidare på blogg.se. kolla in där istället eftersom där uppdaterar jag oftare! :) vill ni mej nåt så kan ni mejla mig på sofiesnaglar@hotmail.com, eller kommenterar ni på min nya blogg som jag länkar här nere! ...

Av Sofie Jonsson - 10 april 2011 10:55

Läste mitt förra inlägg! Jag var trött och ledsen. Jag kommer aldrig skriva nåt sånt igen, jag låter så himla berömmelse sökande ;D ...

.

Av Sofie Jonsson - 9 april 2011 19:39

Asså herregud! Jag har så svårt att släppa den här bloggen :( Här har jag ju ganska många läsare. Jag gick bara in idag för att göra ett litet inlägg så då kollade jag statistiken och då hade jag 4 st unika besökare. Jag har ju inte gjort n...

Av Sofie Jonsson - 8 april 2011 10:04


Hej! Jag har skapat en blogg på blogg.se den heter Sofiesnaglar.blogg.se :) Ifall nån kan hjälpa mig med header och bloggdesign där så skulle jag bli jätte glad.   Jag kommer säkert uppdatera här ibland, eller så kanske jag slutar blogg...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards