SofiesNaglar

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sofie Jonsson - 2 april 2011 16:16

Sitter här och fixar gelenaglar!

Det tog jätte långt tid med första nageln men nu har jag fått in

det! :)

Har gjort 3 naglar, jag gör dom väldigt noga så det tar ett tag :)


Jag eller vi får hoppas att dom sitter länge :D

Av Sofie Jonsson - 2 april 2011 15:05

   Här komme bilderna på vad jag köpte! :)


  Lösnaglar från depen, 85 kr på Åhlens


   Nagellack från Vivaladiva 50 kr på Åhlens


och sist men inte minst!

  GeleKit från depend 159 kr på H&M

Det kostar 159 kr på alla butiker!

Ifall ni vill veta mer om det här precis just nu kan ni gå in på

Crazynails.blogg.se

Hon har köpt det och hon har en jätte fin och bra blogg också så

den är värd att läsa! :D




Av Sofie Jonsson - 2 april 2011 14:36

Nu sitter jag här och väntar på att bilderna ska komma över till datorn.

Sladden hade bara gömt sig under en massa saker på skrivbordet den här gången!


Det kommer komma upp en video på Youtube där jag PRATAR om

vad jag har köpt.

På youtube heter jag SofiesLiv, ni får gärna prenuminera eftersom

det kommer upp en video per dag, oftast :)


Men snart kommer bilderna upp!

Av Sofie Jonsson - 2 april 2011 14:32

Nu har jag kommit hem, eller jag har varit det i en halv timme

eller nåt sådant.

Jag har knäppt en massa kort på sakerna jag köpte.

Så dom laddas upp direkt efter jag har hittat överförnings sladden

som tydligen bara älskar att gömma sig för mig :(

Av Sofie Jonsson - 2 april 2011 11:05

Så nu ska jag bara fixa mig det sista sen drar jag iväg till stan!


Ha det jättebra! :)

Av Sofie Jonsson - 2 april 2011 09:27

Tillbaka efter en lång blogg paus!

Nu sitter jag här i sängen och läser massa naagelbloggar.

Jag tror att jag blivit beroende :O

Mina naglar har faktiskt blivit rätt så långa nu, och hårda!

Idag så ska jag åka till stan vilket inte blir ofta

så jag kommer nog köpa en del saker :)

Jag är nu medlem på Youtube där heter min kanal SofiesLiv

ifall ni vill kolla! :)


Ha det bra!

Här slänger jag bara in en bild som jag har knäppt!


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards