SofiesNaglar

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sofie Jonsson - 4 april 2011 13:24

Jag tänkte börja med en grej tex visa visar dagens sminkning

jag tänkte börja med dagens sant eller falskt!

Mm, alltså jag säger en om naglar och så säger jag även ifall det är

sant eller falskt

 så  man kan ju kalla det att jag ''slår hål'' på myter ;D


När du har lösnaglar, växer inte dina riktiga naglar?

Det är falskt, har du lösnaglar/gelenaglar, så växer

dina riktiga naglar ändå! :D

Så oroa er inte, ni kan ha lösnaglar fast dina riktiga naglar växer.

Jag tipsar faktiskt även om dom här lösnaglarna som jag köpte!

  

Det är kort modell och dom sitter stenhårt och är perfekt passform för mina

naglar, kan ju inte säga ifall dom sitter bra på dina naglar men det tror jag! :D

Av Sofie Jonsson - 4 april 2011 13:16

Såg mig header, GUD VILKEN FUL!

men jag vet ju inte hur man gör för att få det bra.

och ingen vill hjälpa mig ;:(

Av Sofie Jonsson - 4 april 2011 13:14

Funderar på att byta till blogg.se

Här kommer gammal bild.

 

Av Sofie Jonsson - 4 april 2011 12:40

Nån människa som kan hjälpa mig med header och design?

Av Sofie Jonsson - 4 april 2011 12:35

Eftersom jag fyller år nu på onsdag alltså den 6 april

så har jag börjat kolla runt på olika hemsidor för bra

nail art penslar och sånt.


Jaa, jag har alltså redan kollat på massa hemsidor i typ 3 månader.

Men jag har hittat en jätte bra hemsida

som heter nagelgiganten.se! :)

jätte bra.

Så jag tänkte slänga in en bild på det jjag vill ha! ;)


  7 penslar för 80 kr, 100 med frakt :D

Har blivit helt såld!


Får vänta till efter min födelsedag då jag troligtvis fått

pengar så jag kan beställa! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards