SofiesNaglar

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie Jonsson - 29 mars 2011 15:44

Nu är jag äntligen tillbaka! :)


Haft en ordentlig bloggpaus men nu har jag kommit tillbaka!

Kommer komma mer bilder och mycket roligare saker.

Jag kommer ihåg att jag sa att jag skulle fixa header, men jag kan inte göra det.

Jag har en vän som skulle hjälpa mig, men jag vet inte riktigt

ifall hon vill :S


Men kan nån här kanske hjälpa mig? :)

Av Sofie Jonsson - 17 mars 2011 10:15

oj då vet inte riktigt ifall jag stavade rätt!


Men det här inlägget gör jag till alla er som är sjuka så ni har nåt litet

''roligt'' att läsa!


Tyvärr inget om naglar men ifall ni tycker om att kolla på naglar och sånt

så är det ju bara att söka påp nailpolisch på youtube så kommer det upp SJUUUUUUKKKT många!


Men det här ska väl komma upp ungefär 10.15 eller nåt sånt, men nu är klockan 7.10 och jag måste verkligen göra mig i ordning eftersom jag måste dubbel

kolla min väska eftersom vi ska ha simning idag :(


Vi ska simma 200 meter vilket ska vara 50 ryggsim, blää jag vill ha 100 meter ryggsim eftersom jag är grymt mycket bättre på det..


Är inte så speciellt bara på att simma, men 200 meter ska jag nog klara :)


men ifall ni tycker det är bra när jag gör fram skjutna inlägg så kan ni ju säga det så kan jag börja göra det, men ifall ni inte tycker om det så är det ju bara onödigt att jag lägger ner tid på det :(


Men här kommer gamla bilder som ni redan sätt :)


    Jag älskar verkligen det här pigmentet i färgen, plus att det nog är mitt favorit nagellack :)




Första bilden jag la upp på bloggen, :DD  

Av Sofie Jonsson - 17 mars 2011 07:00


NU är klockan 7.03

och jag håller på att göra mig i ordning för skolan!

Vi ska ha simning :S


Men jag har faktiskt en anledning varför jag inte bloggade igår.

Det var för att jag hade avslutning med mitt älskade handbolls lag!


Vi var och badade, jätte kul faktiskt, vi badade badtunna, rulla i snön, satt i ångbastu, badade i pool! :D


Sen när vi gjort allt i ungefär 2 timmar eller nåt så åkte vi till mc donald för att käka!


Det var mumsiiggt!

Sen hade vi ''lite'' kul vid lustiga spegeln, tror att alla på mc vart sura på oss då D:


Men nu måste jag göra mig i ordning!: )

Av Sofie Jonsson - 15 mars 2011 07:28

Här sitter jag klockan är halv 8, jag börjar 8 och har idrott första

timmen! :D


Men jag går runt lite på google och letar efter motiv till naglar!

Min kompis frågade igår varför jag alltid målar naglarna mitt svar:


För att det är kul!?


Hon: Man sitter ju bara där med en pensel?


Jag: Hur kan det vara kul att rida, man sitter ju bara där på hästen och säger brrrr!

Av Sofie Jonsson - 14 mars 2011 21:58

Här kommer mina naglar :D


Min franska manikyr försvann under matchen (duschen) hade ju inget överlack, så det var därför.


Men jag har testat franska manikyren med mallarna, kommer upp ett

inlägg där jag visar hur det blev och vad jag tyckte om den och sånt.

Tog bort det efter ett tag och gjorde om dom


Men här kommer bilden på mina naglar :D


  

Av Sofie Jonsson - 14 mars 2011 21:58

Här kommer mina naglar :D


Min franska manikyr försvann under matchen (duschen) hade ju inget överlack, så det var därför.


Men jag har testat franska manikyren med mallarna, kommer upp ett

inlägg där jag visar hur det blev och vad jag tyckte om den och sånt.

Tog bort det efter ett tag och gjorde om dom


Men här kommer bilden på mina naglar :D


  

Av Sofie Jonsson - 14 mars 2011 21:54

här kommerbilder på hur mitt nagellacks skrivbord ser ut..

Har tyvärr inga före bilder :(


  


  


  

(det här är inte alla mina nagellack, har några hemma hos pappa och några i nån låda )


  


Har ni nån fråga tex hur jag gjorde nagellacks hållaren eller vad det ligger i min lilla låda här över eller ja sånt, det är bara att kommentera er fråga här eller så frågar ni er fråga i ''fråga-mig-rutan'' :D

..

Av Sofie Jonsson - 14 mars 2011 21:35

Förlåt,,, IGEN!


Men jag är så trött just nu..

Mycket läxor, ligger efter, för att jag var hemma nästan

hela veckan.

Sen har jag även fixat så att jag har större plats för mina nagellack

och så att jag får mer plats ifall jag ska filma och sånt :)

Kommer en bild på det snart.

Eller ja kanske imorgon.


Sen har kommer det också komma upp en bild på hur mina naglar ser ut.


men dom är blåa och på tummen är det en 'snöflinga/blomma'' :D

egengjord då :)


Nu ska jag gå och fylla i nagellacket sen göra mig i ordning sen

kanske jobba lite matte..


Ha det bäst!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards