SofiesNaglar

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sofie Jonsson - 3 april 2011 19:13

Hej!

Jag har några vänner som har bloggar.

Dom går runt och skryter om att dom har 52 bloggläsare

och 60 läsare och sånt.

Själv är mitt rekord 4 på en dag.

Men dom lägger upp bilder på bilddagboken och länkar sin blogg

och samma sak på facebook.

Sen i skolan, det ända dom gör är att prata högt om sina bloggar så

att flera ska höra.


Klart att jag också får göra så, men det är inte på det sättet

jag vill få mina läsare, jag vill att dom ska hitta bloggen

själva, lixom att dom vill läsa bloggen, så att inte jag typ

''tvingar'' dom till det..


Jag bloggar inte för att bli känd, vilket jag kanske vill, men jag

gör det för att jag tycker att det är kul!

Mina vänner verkar blogga för att lixom tävla om vilken som

ha flest bloggläsare, själv tror jag inte på att dom har 52 bloggläsare

eftersom dom bara haft sina bloggar i 1-2 veckor.


Jag ville bara skriva av mig lite, ta inte åt er ifall ni brukar länka era bloggar.

Av Sofie Jonsson - 3 april 2011 13:19

Oj, gud vad många inlägg det är där rubriken är Hej! :)

Jag sitter här med mina lösnaglar, jag är tvungen att testa ifall

mina riktiga naglar växer ifall jag har lösnaglar :)


Jag vill ta bort dom, men jag har inge lösnagel borttagning och

eftersom mina riktiga naglar håller på att bli långa så vill jag inte ''riva''

bort dom :S


Har ni några tips, får kanske testa att ha dom under rinnande vatten

eller helt enkelt låta dom sitta kvar tills dom ramlar av :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards